עירית שלום - נקודות מגע

עירית שלום - רפלקסולוגיה ללידה קלה

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • אני אהיה איתך איך, אקשיב לך ואטפל בך....

  • רפלקסולוגיה כתמיכה בפוריות– טיפול תומך, מחזק ומביא לתוצאות

    את מתכננת הריון, ויש לך את כל החלומות והמחשבות - איך זה יהיה, ואיך זה ירגיש,

    אבל... לפעמים יש בעיות, ואת לא מצליחה להיקלט להריון בדיוק מתי שאת רוצה.

    בבעיות פוריות נתקלים 10-15בין אחוזים מהזוגות בגילאי הפוריות.

    אי פוריות מוגדרת כחוסר הצלחה להיכנס להריון לאחר שנה של קיום יחסי מין .

     

    בשלב הזה, הרופאים מתחילים להציע כל מיני התערבויות, שלא תמיד הן נחוצות.

    תני לי להציעה לך אפשרות אחרת, אני מזמינה אותך לבוא לקבל תמיכה בתהליך הכניסה להריון דרך שיחה ובטיפול ממגוון הטיפולים המוצעים בקליניקה שלי –

    רפלקסולוגיה, קרניו-סקרל, הומאופתיה מודרנית, ארומתרפיה, סו-ג'וק, רייקי וכוסות רוחועוד.

    השיחה והטיפול הרפלקסולוגי בקליניקה יתרמו לאיזון ההורמונלי שלך ויסייעו לטיפול במערכת הרבייה, דרך נקודות השתקפות שונות בכפות הרגליים. בעזרת טיפולי קרניו-סקרל, תזכי למגע עדין ומתחבר. מתוך המגע הזה תוכלי להגיע למקומות אחרים. להבין שהגוף שלך זקוק לעוד קצת זמן בשביל להצליח להיכנס להריון. כי לפעמים הגוף צריך פשוט קצת להיכנס לאיזון, לפני שיוכל להיכנס להריון.


     פתרון לבעיות פוריות, תמיכה בתהליכי פוריות – כל מה שרציתם לדעת

     

    הרפלקסולוגיה היא שיטת ריפוי טבעית שעוזרת לגוף להגיע לאיזון ולבריאות.         

    ביכולתה של שיטה זו לעזור בפיתרון של בעיות הפוריות באמצעות שיפור המצב הבריאותי הכללי, המוביל ומאפשר לאזן את רמות המתח וההורמונים ותמיכה במערכות הרבייה והעצבים.

    הטיפולים הרפלקסולוגיים מרגיעים ומרפים את הגוף ממתחים וממלאים אותו באנרגיה. קיימת חשיבות רבה להורדת רמות המתח כדי לאפשר קליטת הריון.

    מומלץ כהכנה לקליטת הריון להעזר בטיפולים רפלקסולוגיים במשך שלושה חודשים לפחות.הטיפולים יתמכו בנשים במהלך נסיונות ההתעברות, אם באופן טבעי ואם באמצעות הזרעות והפריה חוץ גופית.

     

    לקביעת פגישה ולמידע נוסף, התקשרי: 050-4083527

    הרחבה על אופן הטיפול בקשיי פוריות, גורמי סיכון ותמיכה:

    הטיפול באישה מותאם לכל שלב במחזור הווסת ותומך בו:בזמן הווסת, בין הווסת לביוץ ובזמן הביוץ ואחריו.

    בזמן הווסת - הטיפול מכוון לניקוי ושחרור הגוף מתוצרי ההכנה להריון שלא התממש.

    בזמן שבין הווסת לביוץ - הביציות מבשילות ורירית הרחם מתעבה, לכן הטיפול יעודד את ההתעבות והקליטה.

    הטיפול בזמן הביוץ ואחריו - יכוון להרגעה והורדת מתחים, בדומה לטיפול באישה בזמן ההריון. במקרה שבו אין ביוץ או שהמחזור אינו סדיר, הטיפול יעודד את הופעת הביוץ והווסת.

    אישה שנמצאת בתהליך של טיפולי פוריות תוכל להיעזר ברפלקסולוגיה כדי להפחית תופעות לוואי מההורמונים הנלקחים וכדי להעלות את סיכויי קליטת ההריון. הטיפולים יעודדו התעבות של רירית הרחם, יתמכו בהתפתחות הביציות ויתרמו לתחושת הרוגע שנחוצה לכניסה להריון.

    בזמן תהליך זה מומלץ להיתמך על ידי הרפלקסולוגיה פעם בשבוע. אך לאחר שאיבת ביציות, הזרעות והחזרת עוברים כדאי לקבל טיפול עוד באותו היום או במועד קרוב ככל האפשר.

    לאחר שאיבת ביציות, הטיפול יקל על הנפיחות והכאבים שעלולים להופיע ויכין את הגוף להחזרת העוברים. קבלת טיפול לאחר הזרעות והחזרת עוברים יסייע לאשה להגיע למצב רגוע ושלו ככל האפשר במטרה להגדיל את סיכויי קליטת ההריון.

     גורמי סיכון לבעיות פוריות בנשים וגברים:

    • תזונה: תזונה דלה בוויטמינים, מינרלים ורכיבי מזון חיוניים משפיעה באופן שלילי על הפוריות. תזונה מאוזנת ונכונה מחזקת את הגוף ואת מערכת הרבייה בפרט, ומסייעת לקליטת ההריון ושמירתו.
    • גיל: קיים קשר הדוק בין גיל האישה לבין סיכוייה להיתקל בבעיות פוריות.  הגורם המשמעותי ביותר הוא גיל הביציות. גם בקרב גברים הגיל משפיע על הפוריות, אך במידה פחותה מהשפעתו בקרב נשים.
    • משקל קיצוני ופעילות גופנית מוגזמת:

              משקל קיצוני - עודף או חוסר - יתבטא בשינוי ברמות האסטרוגן שיפגע במחזור הווסת. בקבוצת הסיכון הזאת נכללות נשים הסובלות מהפרעות אכילה (אנורקסיה או בולימיה), נשים שעושות דיאטה דלת קלוריות באופן קיצוני ונשים שאוכלות תפריט צמחוני קיצוני. אצל גברים משקל עודף קשור לא פעם להפחתה באיכות הזרע.

    ספורטאיות מקצועיות ונשים שעוסקות בפעילות גופנית מאומצת נמצאות בסיכון גבוה לבעיות פוריות ולהפלות בשליש הראשון להריון. אצל גברים פעילות גופנית מאומצת קשורה לספירת זרע נמוכה. 

    • אורח חיים:

    עישון - נשים המעשנות חפיסה אחת או יותר של סיגריות מדי יום והחלו לעשן לפני גיל 18 נמצאות בסיכון גבוה יותר לבעיות פוריות.

    קפאין - צריכה מופרזת של קפאין עלולה לגרום לבעיות פוריות.

    אלכוהול - נמצא כי אפילו צריכה מתונה של אלכוהול עלולה להפריע לנסיונות הכניסה להריון. בנוסף, לאלכוהול יש השפעות שליליות על העובר.

    שטיפת נרתיק באופן קבוע - שטיפת הנרתיק מגדילה סיכון להתפתחות מחלות זיהומיות ואת הסיכון להריון מחוץ לרחם.

    אופי התנהגות מינית - ריבוי בני זוג או אי שימוש בקונדום עלול להעלות את הסיכון למחלות זיהומיות וכתוצאה מכך לבעיות פוריות.

    • סיכונים מקצועיים וסביבתיים: חשיפה לרמות גבוהות של כימיקלים, טמפרטורות גבוהות וחומרים רעילים עלולים להשפיע לרעה על הפוריות.
    • מצבים נפשיים ורגשיים:

    מתח מתמיד -  כאשר נתקלים בבעיות פוריות, רמת המתח עולה, והפוריות עצמה מושפעת ממתח נפשי. בזמן מתח מופרשים בגוף הורמוני סטרס ואלו משפיעים על תפקוד מערכת הרבייה.

    דיכאון - מצב נפוץ מאוד אצל נשים שמנסות להתעבר ולא מצליחות לאורך תקופה מסוימת. עלולה להיות לו השפעה ישירה ושלילית על האיזון ההורמונלי.

     

    מומלץ לזוגות הנמצאים בתהליך של הכנה להריון להיעזר בטיפולים רפלקסולוגיים במקביל לבירורים וטיפולים קונבנציונליים. הרפלקסולוגיה מספקת תמיכה נפשית וגופנית, מאפשרת מרחב של רגיעה ועשויה לשפר את סיכויי קליטת ההריון.

     

    לקביעת פגישה ולמידע נוסף, התקשרי: 050-4083527

     

     

BizMakeBiz פותח ע"י